مدل‌های مانتو جدید ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ ، مجلسی و اسپرت

توضیحات متا : مانتو از پر کاربرد ترین پوشش برای خانم هاست که رقابت داغی در حوزه طراحی مانتو جدید برای بانوان به راه است.

 

مانتو از واجبات پوشش برای خانمان به حساب می ‌آید و بازار امروزی هم توقفی ندارد و هر فصل و هر سال مانتو جدید روانه بازار می شود. مانتو از مهم ترین و پر کاربرد ترین پوشش هایی است که خانم ها به آن نیاز دارند. یعنی بیشترین خصوصیت ظاهری در استایل و تیپ هر خانمی که به چشم می آید، مدل مانتوی اوست. در این مطلب از سرای پارسیان قصد داریم تا شما را با مدل های جدید مانتو و انواع طراحی ها آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
مدل های مانتو جدید
هر ساله و در هر فصل به اصطلاح، مدل های جدیدی ترند (Trend) شده و روانه بازار می‌ شود. این مدل های جدید بر اساس سبک و علایق بانوان طراحی می شود. یعنی طراح های لباس بر اساس سلیقه و مدل های پر فروش تصمیم می گیرند تا یک مانتو جدید و مدلی جدید را روانه بازار کنند. این طرح های جدید توسط برندهای معتبر و پر فروش طراحی شده و در بازار به فروش می رسند. حرکت این برندها در طراحی نوعی جدید از مانتو باعث می شود تا برندهای دیگر، چه کوچک و چه بزرگ به حرکت در بیایند و خود را با علایق خریداران تطابق دهند.
بیایید تا در ادامه تاریخچه ای از مانتو بخوانیم و سپس به سراغ مانتو جدید امروزی برویم.
تاریخچه مانتو
به طور کلی مانتو از آن دسته از پوشش ها نیست که مختص به پوشش اسلامی و منطقه ما یعنی ایران باشد. شاید برایتان جالب باشد که برای اولین بار فرانسوی ها در قرن هفدهم و هجدهم از مانتو استفاده کردند که به معنای یک پوشش بر روی لباس بود. مانتو در آن زمان مختص به زنان نبود و مردان نیز از مانتو استفاده می کردند.
اما برگردیم به سراغ شروع پوشش مانتو در ایران. سبکی از این نوع پوشش در ایران به سال هایی دور بر می گردد. زمانی که مدارس در ایران تأسیس شده بود و تصمیم گرفته شد تا دانش آموزان دختر و پسر لباسی متحدالشکل داشته باشند.
برای اولین بار به طور امروزی، مانتو در سال ۱۳۶۰ به عنوان پوشش در بین بانوان شکل گرفت. در آن زمان مانتوها بر اساس قالب بدن دوخته می شد. مانتو ها از سبک بارانی ها الهام گرفته شده بودند.
خرید مانتو جدید
انواع مانتو را بر اساس شرایط و موقعیتی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد تعیین می کنیم. برای این که بتوانید در بین مانتو جدید انتخابی مناسب داشته باشید، باید در ابتدا موقعیتی که قرار است از آن استفاده کنید را در نظر بگیرید. از نکات مهم برای خرید مانتو جدید که باید بدانید، قیمت، قد و رنگ است که می‌تواند بر روی خرید شما تأثیر گذار باشد.
سبک مانتوهای امروزی به دسته‌های ساده، اسپرت، مجلسی، دانشجویی و پانچ تقسیم بندی می‌ شود. مانتو جدید شما باید کاملاً متناسب با اندام، قد و هیکل و موقعیتی باشد که قرار است آن را بپوشید. و اما همیشه باید در خرید خود دقت داشته باشید تا به گونه‌ای خرید کنید که استایل خود را نیز حفظ کنید. در فروشگاه اینترنتی سرای پارسیان می توانید محصولات متنوعی از مانتوهای جدید روز بازار را مشاهده کنید.
نکاتی در انتخاب رنگ مانتو
انتخاب رنگ مانتو جدای از این که باید سلیقه‌ای باشد، باید هم بر اساس ترند روز و هم بر اساس موقعیت مورد استفاده انتخاب شود. برای مثال اگر بیشتر وسایل شما در رنگ هایی با تم و استایل روشن هستند، بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید.
انتخاب رنگ باعث تأکید در یک حالت و استایل شما می شود. برای مثال به هنگام خرید مانتو جدید توجه داشته باشید که مانتوهای تک رنگ (یک دست) باعث می شوند تا قد شما بلندتر به نظر بیاید.

جمع بندی
خرید مانتو جدید شاید یکی از کارهای مورد علاقه بانوان باشد که خانم ها می توانند وقت زیادی را صرف آن کنند. برای خرید مانتو جدید شما می توانید به فروشگاه اینترنتی سرای پارسیان سری بزنید و تمامی محصولات روز بازار را در چندین و چند مغازه و فروشگاه مختلف ببینید و مقایسه کرده و سپس خرید کنید. همچنین می توانید بر اساس برند مورد علاقه‌تان، محصولات را مشاهده کرده و خریدی بهتر داشته باشید. با خرید از فروشگاه اینترنتی سرای پارسیان، تمام محصولات روز بازار را یکجا مشاهده کرده و انتخاب بهتری داشته باشید.

نظر دهید

پاسخ دهید

پاساژ پارسیان بازار تهران
Logo
بازیابی رمز عبور
سبد خرید